Familjen i norr

Blir så avundsjuk när jag ser Karins bilder! Ser så mysigt ut med all snö och skoteråkning.
För dom som inte vet så bor nästan hela min tjocka släkt i Kiruna. Mamma kommer därifrån och pappa från en by uppe norr som heter Pajala. Så många lov har man spenderat där uppe, speciellt innan hästarna kom in i bilden. Nu är de dom som tar upp mesta av tiden :)

Slänger upp lite bilder från förra Påsken i Kiruna:)

Jag vid en fjord i vid gränsen mella Sverige och Norge


Syrran, Malin (min faster), hennes man Janne och jag vid farmor och farfars stuga


Mormor<3



Något av de roligaste vi sysselsätter oss med :P


Mys hos mormor


Jag på Is-hotellet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0