Fysträning

I tisdags var det dags för samling med talang gänget igen. Denna gång var det dags för fysträning. Vi instruerades av Fredrik som är napropat (stavning?) och privat tränare. Vi jobbade mycket med att vi skulle bättra våran hållning, vilket är jätte bra för min del då jag har jätte dålig hålning. Jobbade med pilatesbollar med balans och en del styrketräningsövningar. Sista övningen vi skulle göra var tabatha träning. Vilket innebär att vi skulle göra så många scwatsh (stavning?) i 20 sek sen vila 10 sek sen jobbba 20 sek, detta uppreppades 8 gånger. Jag kunde inte stå upp när vi var klara och nu har jag träningsverk i låren...
Jag köpte även en pilatesboll så jag kan träna hemma själv:)

/Alexandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0