Uppdatering på hästfronten och lite annat!

Har inte bloggat på ett tag, förlåt för det! Lagt krut på skolan och lite annat :)
Det har gått mycket framåt med Fia på sista tiden, och ända tills jag flög av henne förra onsdagen och inte fick rida på en vecka. Det var en schäfer som gjorde utfall mot lilla Fia, som inte heller vanligtvis brukar vara särskilt tuff, och jag trodde nästan att det brann under hovarna på henne så som hon reagerade, haha. Fick åka till plåsterhuset och fick bekräftat att jag skulle överleva!! (satt muskulärt mellan nacken och huvudet) Men blev ordinerad en rejäl dos smärtstillande, och i skrivande stund känns det faktiskt bra och jag längtar redan tills jag får skumpa runt på lilla Fia igen! (Hon klarade sig helskinnad)  
Nu är jag ju hemma i norrland så hon har vintervila, vilket jag också tror var ganska behövligt. Stort tack till Alex som hjälpt mig rida henne och till våran underbara stallägare Annika som mockar åt Fia nu när jag är hemma!

/ Karin




Ett par bilder från en liten promenad med våra ögonstenar dagen innan jag flög hem, alltså i söndags! :)


Kommentarer
Postat av: thomasfalk

tur du for hem...det ser grått o slibbigt ut där nere i sydeuropa.här är det så fint med snö midnattssol och vintermörkret....!!??alla tomtar kommer att vallfärda hit(va ska vi göra av alla julklappar de har med sig).mvhtf

2011-12-20 @ 16:20:32
Postat av: Linda

Vilket fint grönt täcke. Vad är det för märke?

2011-12-23 @ 21:25:07
URL: http://xmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0