Biljetterna är beställda!

Tänkte börja skriva lite mer icke hästrelaterat i bloggen också, den blir lite roligare att läsa då för kompisar m.m som inte är speciellt intresserade av hästar. Inte för att mitt liv utanför stallet och hästarna är så mycket att ha just nu, hehe..

Man jag och Amanda i min och Karins klass har nu beställt biljetter till Idol som går av stapeln den 25 Nov i Malmö arena :) Ska bli himla roligt!! Så ni får hålla utkik på tven om ni ser oss;)

/Alexandra

Jag och Amanda funderarar på att ha ett plakat med våran idol Bagges namn, hehe :P


Kommentarer
Postat av: amanda svensson

BAGGE!! <3

2011-11-17 @ 20:28:29
URL: http://flyingeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0