Dagen idag

Tjena tjena!

Just nu har vi lunch så tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg :)

Idag hade jag och Karin morgon stalltjäsnt på Flyinge, var så sjukt trött idag att jag verkligen var en zombie under hela stalltjänsten. Sen var vi med under Gittes löshoppningslektion för unghästarna, riktigt intressant.
Efter det drog jag till stallet och fixade allt till Maxen, mockade även hans hage :)
Han knäppa ett kort på Karin som passa på att rida ut en sväng under rasten.

Snart ska man gå ner till stallet igen och köra, sen blir det att dra till Max och rida honom :)

/Alexandra

Hur mycket skit kan en häst producera?!

Löshoppning


Karin och Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0