Dagens ridning!

Idag har jag ridit varsitt pass i wallenberg med Pondus och Fia. Pondus är en av hästarna jag red under mitt första år här när jag inte hade egen häst. Hans ägare Gunilla är bortrest så hon frågade om jag kunde ta honom nu i 4 dagar, och självklart ville jag det. Har faktiskt saknat honom och det var så länge sen jag red honom. Alex (min kompis hemifrån) var med och filmade när jag red Fia, den kommer upp sen. Hon vilade dock igår så blev ett lösgörande pass i en lite lägre form.





Jag och Pondus idag! Kan slänga ihop ett inlägg sen någon gång med några bilder från våran tid förra året :)

/ Karin

Kommentarer
Postat av: thomasfalk

ha en skön helg..mvhtf

2011-11-20 @ 10:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0