Grand Prix 1,50

Och helt omedvetet prickade min vän Alexandra in att komma ner och hälsa på just den helgen som Flyinge har Grand Prix hoppningar! Inte varje helg (fast nästan hihi) det är elittävlingar här på anläggningen. Så kvällen har spenderats på läktaren framför 1,50 klassen och eftersom jag insåg först när jag satt på läktaren att jag hade med kameran men inte minneskortet, så blev det att jag filmade istället och har här jag klippt ihop ett riktigt sevärt klipp ;) Ryttarna på filmen är Helena Lundbäck, Douglas Lindelöw, Daniel Zetterman, Peder Fredricsson, Svante Johansson, Alexander Zetterman och Royne Zetterman!

Ps. Svante verkade inte ha skadat sig efter att han stångats med sargen! Ds.

 

/ Karin

 


Kommentarer
Postat av: thomasfalk

ni verkar ha haft en trevlig helg! vi har haft en lugn o skön helg här oxå.mvhtf

2011-11-21 @ 11:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0