Gymnasiemässa

Sitter nu i soffan och kollar på Vampire Diaries, love that serie!! Väntar på att resten av min klass ska komma hem, jag har nämligen inte varit i skolan idag, Jag har istället stått på Lunds Gymnasiemässa och informerat om hippologigymnasiet:) Lite folk var det allt som kom och fråga lite saker. Egentligen skulle jag bara stått på morgonen men det var så få som var där så jag fick stå lite längre. Men en tee-shirt och en biobiljett rikare har man blivit iellafall.

/Alexandra

Flyinge hart fått nya reklamblad för gymnasiet, känner ni igen filurerna på bilden??



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Härlig blogg! Följa på Bloglovin?

2011-11-18 @ 17:16:19
URL: http://maydays.blogg.se/
Postat av: Anne

Vad fin bild det är

2011-11-18 @ 19:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0