Hallå

Känner inte att jag behöver be om ursäkt för att jag inte uppdaterat, eftersom vi bloggar ju faktiskt när vi vill... men ändå har jag lite dåligt samvete :P Har inte orkat eller haft inspiration helt enkelt. Men lovet har flytit på bra, och det har verkligen varit skönt att vara ledigt. Nu är lovet slut och vi är tillbaka i skolan. Har varit på Flyinge idag, haft ridning och lite annat smått och gott! Ridningen kändes dock inte helt toppen, men inte heller dåligt så jag orkar inte reflektera mer över det. Fia gick bra och avslappnat i crafoord ikväll, och imorgon står träning för Karin på schemat.


Sixten i en hink! Vi tycker nästan han borde få en egen kategori här på bloggen? Vi är nog hans största fans! hihi.

/ Karin

Kommentarer
Postat av: thomasfalk

skriv precis när du vill!...men jag saknar när du skriver sällan(får väl läsa tidningen flera varv sådana gånger).huvudsaken är att du har det bra.mvhtf

2011-11-08 @ 14:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0