Hästskötare

Idag har jag varit med Stina från stallet på tävling. Vi begav oss till Malmö fö hopptävling. Hon hoppade 80cm och 90cm på Pysen som hon har på tillridning. Tävling flöt på bra och jag tycker Pysen skötte sig bra. Men en felfria och en runda med 4 fel begav vi oss hemåt:)

Väl hemma körde jag på och red Max direkt. Blev en tur i WB idag med. Imorron är det vila på schemat. Då ska jag följa med Stina på dressyrtävling istället:) Jag är en flitig hästskötare.

/Alexandra

Maxen idag




Blev lite rädd för fåren påväg hem :P


Kommentarer
Postat av: Nina

Baggar är farliga så akta er! Skolsyster på Bollerup är sjukskriven för att hon har blivit stångad av skolans bagge....

2011-11-19 @ 21:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0