Home sweet Home

Hej hej!

Nu sitter jag hemma i Karlsborg i soffan med tv:n på. Igår kom jag och syrran hem på eftermiddagen. Det första vi möttes av när vi öppna dörren var Bagge! Våran katt, gud va jag har saknat honom. Många kramar och pussar på honom, detsamma gällde för Rufus, min 10,5 åriga kanin, gammelgubben <3 
Följde med mamma till stallet på eftermiddagen. Det är alltid lika skönt att komma tillbaka till stallet här hemma. Man vet hur allt funkar ochdet är roligt att träffa allt folk också, det var ju ändå här jag spenderade mina första tio hästår :)

På vägen hem övningskörde jag, måste säga att jag var ganska duktig. Fick dock kärringsstopp mitt i en korsning vilket inte var så bra :)

/Alexandra

Slänger in en bild på syrran och hennes ponny Vind, jag och min gammla ponny Salt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0