Hoppning

Lite dålig update just nu, kan bero på att vi har en jobbig vecka i skolan framför oss. Imorron har vi prov i Engelska och på fredag ett fett Fysik prov. Sen ska vi hinna med våra pållar också så det finns inte så mycket tid över.

Idag har vi varit på Flyinge. Förmiddagens lektion gick åt till att planera inför Flyingedagarna i helgen. Jag och Karin ska stå i gymnasiets monter på lördag. Så det ska fixas lite bilder m.m till det.

På eftermiddagen var det dags för ridning. Jag fick rida en av hippologernas hästar, High Hope. Hon var lite seg när det gällde att ta min skänkel, men vi hoppade även idag och det gjorde hon riktigt bra. I och med att jag inte hoppar så mycket vill jag ha en häst som gör allt så jag bara behöver sitta där och fokusera på sitsen och blicken. Och det var hon super till :)

/Alexandra

suddig bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0