juligt

Börjar få in lite julstämning nu faktiskt lagomt till första advent! Julpyntade min lya lite igår och nu är det jättemysigt här. Fick ett stort paket hemifrån med en massa julgott och köpte även glögg för någon dag sen.. Satte ihop en ny jullista som jag tänkte dela med mig av också; Nya jullistan
Det enda som inte stämmer riktigt nu är att jag är på fel ställe, haha! Blir ingen riktig jul här ju, utan julen är hemma. Men stämningen går lika bra att komma i här och det är faktiskt bara 3 veckor kvar tills jag flyger hem!



Det här är min minijulgran som jag pyntat och placerat på min byrå! Haha en aning barnsligt kanske, man vad tusan :)

/Karin


Kommentarer
Postat av: thomasfalk

här infinner sig lite stämning men den stora stämningen kommer först när alla är hemma...hade mvhtf

2011-11-27 @ 16:12:40
Postat av: Marina

julgranar är inte barnsligt, snart är du hemma om än lite kort tid!

2011-11-27 @ 16:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0