Craford

Red ett dressyrpass i Craford, gick inget vidare. Kändes bra från början och fick väldigt fina övergångar men sedan när jag skulle till att galoppera på andra raka linjer förutom fyrkantsspåret så blev det kaos.. Blev besviken på mig själv idag. Hon segade till lite också och blev ibland hängandes i handen, och eftersom jag tänkt att vi skulle rida ute men det inte blev så, så hade jag inga hjälpmedel med mig heller till att få henne kvick och fick inte riktigt den där effektiviteten hos henne.

/ Karin



Bilden är tagen idag i Crafordhallen, ridhuset vart breeders i dressyr går, och den är rätt gigantisk faktiskt..

Kommentarer
Postat av: thomasfalk

vill man ha en häst som lyssnar...!? de är väl bara att hantera hästen som fadern...höj rösten!!??

2011-10-14 @ 07:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0