Dagen

Min ögon går snart ikors men ska försöka skriva ett litet inlägg innan jag somnar. Idag har vi varit på Polhem inne i Lund hela dagen och det hände inte något särskilt, Karin fick styla lite på idrotten idag då vi hade basket, och hon är typ grym på det ;)

Klara (klasskompis) följde med till stallet idag. Hon ska nämligen ta hand om Max på lördag. Jag drar till Ullared tillsammans med en annan klasskompis Amanda imorgon, hon bor där. Och på lördag anländer min mamma och min syster dit. Min syrra ska nämligen vara med i GP-ponny uttagningen på söndag! Så alla önskar henne lycka till!

Imorron blir det till att stiga upp tidigt, har morgonfodring i stallet...

/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0