Dagens ridpass och bilder

Idag kändes det jättebra!
Har ridit ut några dagar i rad för att det inte har känts riktigt bra när jag ridit på banan, hon har känts lite trött och springig och jag har blivit lite deppig för att det inte kännts som att jag kunnat matcha henne nog bra.
Idag var hon lugn och lyssnade hela tiden och det gick allmänt bra. Läste ett supertips på Hippson igår som jag testade idag, och det funkade så himla bra. Det var så enkelt som att istället för att rida på en volt, ex 20 meters, så rider man på en 5 kant. Det är till för att hästen ska bära sig ordentligt själv, inte bli förböjd, eller trilla ner på sina framben och kan användas i alla gångarter. Alex och hennes syster var med Max i crafoord och red samtidigt som jag var på banan, så när dom var klar kom Alex förbi och tog ett par kort när jag också i princip var klar och lade ner henne lite. Var dimmigt och dåligt ljus ute idag så bilderna blev lite konstiga, men har försökt redigera dom så gott det gick till en sevärd kvalitet :)

/ Karin



Duktiga, duktiga tjejen!


Kommentarer
Postat av: thomasfalk

hej har saknat dig och bilder några dagar så jätteskoj när det kommer ngt nytt,själv jobbar jag hela helgen med tvåbeningar...inga fyror.hadetbra mvhtf

2011-10-29 @ 18:28:57
Postat av: Marina

Fina bilder, ser ut som lite mer höst där, här är vi på väg mot vinter.

2011-10-29 @ 20:34:48
Postat av: Linda

Kul att du fick ett fint pass :-)

2011-10-29 @ 21:34:36
URL: http://xmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0