Linda ben och stark häst

Idag har vi varit på Flyinge. Började dagen med att ha morgonstalltjänst, jag och Karin börjar bli proffs på att mocka så mycket som vi mockade i helgen.
Första lektionen var pedagogiskt ledarskap, efter det hästkunskap. Pratade om virus och bakterier som orsakar sjukdomar hos hästen. 
Efter lunch var det dags för Arbete med häst, idag var det linda ben som stod på schemat. Jag och Karin har ju tränat jätte mycket så jag tyckte vi var rätt duktiga.

Idag hade vi även körning. Det gick så där, körde Jesper och fick kramp i händerna då han är var sjukt stark! Och inte sa jag något till Fredrik så jag fick försöka hålla honom så mycket som möjligt. Det gick betydligt bättre när Karin körde. Men en gång körde vi ner i en grop och jag trodde Karin skulle flyga ur vagnen! Men jag hann haffa henne innan olyckan var framme.

Red även Max idag och det gick riktigt bra. Min sits blir bättre och bättre varje dag!



/Alexandra

Karin lindar ben


Lektion


Jesper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0