Om Alexandra

Hej!

Mitt namn är Alexandra Greus och jag är 17 år. Jag bor för tillfället i Flyinge i Skåne där jag går andra året på Hippologigymnasiet. Ursprungligen kommer jag från Karlsborg, en liten by i Västra Götaland. Jag skulle beskriva mig som en glad, snäll och ambitös person som alltid försöker göra alla till lags, dock slår min slöa sida till lite för ofta.
Hästarna har jag hållit på med sen jag var 5år. Det är först nu de senare åren jag har börjat satsa på dressyren, och det kör jag fullt ut på nu. Hittills har jag tävlat upp till LA på ponny men satsar högre. Ridning är inte bara en hobby utan en del av mitt liv, hästarna har alltid funnits där och kommer alltid finnas där.




Något eller rättare sagt någon som dämpat min hemlängtan är Max. Min underbara halvblodsvalack! Han är efter Akribori - Maraton. Har endast haft honom i mina ägor sen 17 september 2011, så vi ligger fortfarande i "lära-känna-varandra" perioden. Han är utbildad MSV dressyr så tanken är att han ska lära mig mycket. Jag tränar för Karin Engström. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0