Söndag

Idag hade jag och Karin våran sista APU dag för denna helg. Helt slut efter att ha stigit upp kl kvart i 6 två dagar i streck, men det är sånt vi hard-core ridtjejer får stå ut med! Vi klippte häst idag så min ridkläder ligger just nu i tvättmaskin så att jag inte ska behöva känna mig som en igelkotte.

Efter APU drog jag till stallet direkt. Blev ingen ridning idag men mockade Max hage! Det tyckte jag var duktigt, men hade jag fått tummen ur att göra det några veckor tidigare hade det var bra.

Som Karin skrev var vi på världens mysigaste ridtur igår, även fast min pålle blev lite pigg och jag fick leka pilot gick allt fin fint. Kommer bilder på detta, kommer även bilder från gymnasiestallet från igår.

/ Alexandra

Karin och världens coolaste katt, Sixten!



Max i hagen när jag mockade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0