Söndag

Tjena!

Är så sjukt trött att jag snart inte kan hålla ögonen uppe men tänkte slänga in ett inlägg innan jag ska sova. Blir tidigt i säng idag men jag har morgonfodring i stallet och på skolan imorron så det gör inget.

Idag har jag kollat de sista klasserna på Breeders så nu är det än en gång över... Lite tråkigt då det är roligt när det är lite liv och rörelse här på anläggningen. Köpte en saltsten till Maxen idag, en sån rosa mineral sten. Dom tycker han om.

Mamma och Julia åkte hem i eftermiddags, alltid tråkigt när familjen åker hem... Men det är bara tre veckor kvar tills jag åker hem över halva lovet till kära Karlsborg! 

Maxen och jag följde med Karin och Fia på promenad idag, så imorron blir det träning på bana som gäller för mig och Maxen. Tänkte köra ett ganska lungt pass då jag tänkt träna för Karin på Tisdag.

Ha det bra så länge!

Puss o Kram Alexandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0