Uppridningen

Har haft ett par hektiska dagar och glömt att berätta om uppridningen. Den gick bra, trots en del nerver hos mig som speglade sig i henne så vi blev lite spända. Men det var mest bara i början, för sen kändes det inte alls. Flöt på bra, kände dock att jag kunnat visa liter mer av det vi kan och har tränat på, för jag red omkring rätt planlöst där inne! Vi fick rida själva i början, sedan blev vi tillsagda att utföra en del rörelser. Blev lite trött på slutet och orkade inte hålla förvända, men var så nöjd över henne ändå.
Blir absolut inte besviken om jag inte kommer med i satsningen utan såg det mest som en kul grej och det var det också :)

/ Karin

Kommentarer
Postat av: Anne

Vad häftigt det ser ut, kan tänka mig att ni var nervösa. Oavsett hur det går så såg det jättesnyggt ut.

2011-10-27 @ 17:48:03
Postat av: thomasfalk

håller tömmarna för du.mvhtf

2011-10-28 @ 15:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0