Skabersjö

Igår gjorde då jag och Max vår tävlingsdebut! Jag statade LA:3 och LA:4.

I första red jag nog fram lite för länge, han kändes dock super fin inne på framridningen men dog när vi kom in på banan... Var nog nerver från bådas håll... Slutade på 62% vilket jag inte är så jätte nöjd med men efter kollat på filmen tycker jag faktiskt att det var lite orättvist dömt... Men det är så det är med bedömningssporter.

I LA:4 red jag fram i ca 20min och jag red fram intensivt. Nu skulle han banne mig lyssna på skämkeln och han skulle svara snabbt och effektivt. Detta gav resultat och han var så mycket finare inne på banan! Det finns dock massor att fila på men det var så mycket bättre än ritten innan och jag var super nöjd! Det slutade med 66% och en tredje placering! :)

/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0