Hej hallå!

Nu är jag på plats här i bloggen igen, har försökt reda ut mitt liv lite tror jag, haha! Fia går bra, startade LB:3 på granelund och red ihop godkända procent och var så stolt över fina fian som trots lite misstankar mot domarbordet tog sig runt det vita staketet.. älskade häst. Känns som att jag kommer åt henne på ett helt annat sätt nu och börjar tro att hon har rabies med tanke på hur hon skummar i slutet på varje pass, dom vita loskorna bara flyger åt olika håll. Börjar lossna nu. Ihelgen har hon dock vilat ett par dagar då jag var i örebro och firade min syster som fyllde år, och idag ska hon vaccineras. Men sen är det minsann full fart!

/ Karin



Kommentarer
Postat av: thomasfalk

himmla snygg bild den nedersta tycker jag.hade mvhtf

2012-02-01 @ 22:39:14
Postat av: Sara

Håller med pappa :) Den såg som lite gammaldags ut och ni är väldans stiliga :)

2012-02-02 @ 12:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0