Idrott

Just nu sitter vi skolan och har idrott, fast teoretiskt. Snackar muskler och leder, vilket man höt hundra gånger förut. Men även glömt bort hundra gånger förut..

Sa hej då till Pappa imorrse. Lite surt att man inte hinner träffas när han väll kommer ner, men jag åker hem över lovet om två veckor. Efter skolan drar jag och Amanda hem till henne i Ullared. Ska bli skönt att komma bort för en helg. Även fast det är urmysigt och roligt att bo på internat så är det ganska påfrestande att bo 20 tjejer tillsammans. Då är det skönt att få komma bort en helg och samla krafter. Julia och Karin är så gulliga och tar hand om min pålle imorron:)

/Alexandra

Amanda och Harry en helg jag var hemma hos henne i höstas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0