Morning!

God Morgon!

Hade tänkt gå till skolan idag men vaknade och kände mig inte riktigt 100%. Men imorron ska jag gå. Känner att det är lika bra att vara hemma en dag till så jag känner mig frisk när jag åker till skolan.

Igår kväll kom pappa ner hit till Skåne, åkte vidare till Tyskland nu på morgonen. Åkte till stallet igår kväll och hade tänkt mocka och fixa allt i stallet men det hade snälla Julia (som har varit en klippa under denna vecka) redan gjort även fast jag sagt att hon inte behövde det. Blev bara att klappa lite på honom och sen åka hem igen. Idag står tömkörning med Talang på schemat. Får se om jag kommer orka springa så mycket, annars får jag köra på volt mycket.

/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0