Snurrig morgon

Goder morgon!

Kom nyss hem från stallet, morgonfodring var min och Karins uppgift idag. På grund av strömavbrott i huset under natten så ringde inte min väckarklocka, men tur var väll att Karin ställt alarm på sin mobil. Så fick med snurrigt huvud hoppa upp ur sängen och dra på mig kläderna och iväg till stallet. Idag måste jag få lite skolarbete gjort, och tänkte dra iväg och frisera min pålle lite senare. Just nu är hans man 2meeeeeter lång och så kan han inte se ut om jag ska träna för Bosse på tisdag, och han kommer inte vara knoppbar på torsdag. Men att rycka Maxens man är ett mission impossible! Slutar ofta i en väldigt sträng diskussion.... Men det ska nog gå bra!

Ha det gött så länge!

/Alexandra


Kommentarer
Postat av: Stina

Det är så kul att läsa er blogg! Speciellt att läsa om alt kring flyinge! Säg till om ni skulle vilja ha en gästbloggare som är föredetta elev på Hippologigymnasiet och dessutom dressyrintresserad :)

2012-02-12 @ 15:11:05
URL: http://santinaafsire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0