Inne i februari

Verkar som att jag gång på gång bryter mot mina löften att försöka förbättra mig med inlägg, kan inte rå för det! Vi har rusat rakt in i skånes värsta vinterperiod och som Alex redan skrivit är det snorkallt här, -10. Och snön ligger som ett tjockt täcke (allt är relativt) över den frusna marken.. Annars då, jo imorgon är det alla hjärtans dag och det är ju fantastisk kärleksfullt och mysigt, så det ska vi ensamma internatsjälar fira med lite mat. På torsdag är det pay and ride på här på flyinge och då ska jag rida LB:2. Fia börjar bli tjock (!). På återskrivande!

/Karin

Bjuder på ett par bilder på mig och musse från förra året vid exakt samma tidpunkt på året, var även här redigt kallt men inte alls lika mycket snö.


Fett stolt över sits och blick på dem här bilderna osv.. Musse var dock en reslig herre, saknar honom!

Kommentarer
Postat av: thomasfalk

ha en bra alla hjärtansdag...kul att se dig i bloggen igen.mvhtf

2012-02-13 @ 18:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0