Sjuka hälsningar

Åkte alltså på en lite värre förkylning än jag trodde och varken skola eller ridning för mig senaste dagarna. Har nog inte varit så här sjuk sen körtelfebern och då är det rätt så illa haha.. Har dock gjort det bästa av situationen och det innebär att jag sängliggandes har beställt en hel massa kläder, pluggat matte så jag bara har ett par sidor kvar tills jag är klar med boken, pluggat fysik inför provet vi har snart, druckit en årsförbrukning te, kollat gossip girl, läst solo och lyssnat på Lana Del Reys nya album som är fullproppat med riktigt bra låtar: Lana Del Rey – Born To Die. Det är tur att man har söta vänner som göder en också, igår kom nämligen julia och emma upp med en hel massa godis till mig. Så jag klarar mig nog ett tag om man säger så :) Fick även en present av Alex igår, vilken innehöll en jättefin plastrong :) Så förutom att jag mår jättedåligt och har ridabstinens så är livet rätt bra!



/ Karin


Kommentarer
Postat av: Sara

Du har det bra du ;) förutom förkylningen då, fast utan den så hade du ju inte fått massa godsaker och hittat så mkt fina kläder :P

2012-02-28 @ 21:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0