Våren är i antågande

Den här veckan har vi haft lov. Har haft en trevlig vecka med mina kära föräldrar som varit här och hälsat på ett par dagar.  Har nu mat som skulle räcka till en hel armé och är diverse andra förnödenheter rikare :) Har lyckats dra på mig ytterligare någon slags förkylning och ligger halvt däckad i min säng, och har gjort senaste dagarna. Hostar så jag tror att lungorna snart flyger upp och det är lagomt lägligt nu när jag har 5 hästar att ta hand om.. I princip alla har åkt hem alternativt till göteborg horse show förutom jag, för någon måste ju ta hand om hästarna också ;) Nej jag är inte bitter, har trots allt en hel del plugg att ta tag i! Hade morgon i stallet imorse och fixade klart till alla hästar då. Försov mig också, dock bara till kl 8 så var ingen katastrof direkt. Och hur dålig jag än känner mig så har jag en prinsessa som måste motioneras, så jag bör väl dra mig mot stallet så småningom. På återskrivande!



/ Karin

Kommentarer
Postat av: asfalk

du får väl krya på dig och det var mkt trevligt att hälsa på.plugga rid å ät och hade.mvhtf

2012-02-25 @ 15:55:06
Postat av: Marina

Krya på dig nu! Plugget kan ju vara bra att få gjort om du orkar!

2012-02-25 @ 16:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0