Back in Skåne

Nu är man tillbaka i Skåneland. Startade idag vid halv 10 på morgonen och fem timmar senare var man framme i Flyinge. Lastade av Maxen och packade ur alla hästgrejer. Sen drog vi till ryttare och häst, hämtade ut min jacka och schabraket som jag får i och med att jag är med i talang satsningen. Sen åkte jag och pappa och handlade vad som kändes som en årsförbrukning av mat.

Nu ligger jag i soffan och ska kolla lite tv innan jag ska sova, imorron blir det att stiga upp och plåga sig iväg till skolan :P

/Alexandra

Jackan och schabraket


Kommentarer
Postat av: Anne

Vad snyggt det var.

2012-01-09 @ 20:52:23
Postat av: Sofia

Hej. :) Fin blogg ni har. Ska snart välja gymnasium själv, om några dagar. Är jättenervös och orolig. Vet inte vad jag ska välja.



Skulle bli jätteglad om någon av er kunde maila mig och skriva lite om Flyinges gymnasium, människorna och hästarna osv. bara berätta lite allmänt. Har sökt runt lite på internet men finns inte så mycket.

2012-01-09 @ 23:32:37
Postat av: Nina

Snyggt!!

2012-01-10 @ 11:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0