Gårdagens tävling

Igår var det dags för klubbtävling på Flyinge RF. De har satt ihop en seriedressyr med tre omgångar så passade på att anmäla mig. Startade en LA:4. Efter lite stressande kom vi fram till tävlingsplatsen, hade med mig ett helt team med goa tjejer som hjälpte mig och Max.
Red mitt program och det kändes bra, han var lite seg och det finns mycket att slipa på. Men med tanke på att jag bara ridit honom ordentligt sen i söndags så var jag jätte nöjd! Det hela slutade med 66,82% och en vinst:D Lite roligt att man fick med sig en rosett, plaket och skoputs;)

/Alexandra


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis! Inga bilder/film från ritten? :-)

2012-01-22 @ 10:22:22
URL: http://xmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0