Pay and ride

Dålig update just nu, men det blir bättre när jag kommer ner till Flyinge igen :)

I fredags gjorde jag och Max våran debut på tävlingsbanan. Det var inte en riktig tävling utan mer programridning. Vi anmälde oss till en LA:1 och kunde se det som en rolig grej. Gjorde en liten miss i planeringen så jag började rida fram ALLDELES för tidigt. Startade två timmar senare än beräknat. Så fick bli många skrittpauser. Han var inte alls pigg och framåt när vi väl kom in på banan. Kändes som jag fick bära runt honom, och de drog ju självklart ner poängen för framåtbjudningen. Riktigt synd då han kändes så himla fin när jag började rida fram honom. Han trampa på riktigt fin och var så himla känslig för mina hjälper! Nästan för känslig:P Men jag är jätte nöjd med honom, han gjorde sitt bästa och nu taggar vi inför kommande tävlingar! Fick många kommentarer övar att han såg jättefin ut, och domaren, som visste vem han var, sa att hon var posetivt överaskad:) Lyckades få ihop 67%, vilket är riktigt bra, men vi kan bättre!!!:D

/Alexandra

Snygging


Världens sötaste!


Mamma med min snygga mössa och Maxen;)

Kommentarer
Postat av: linnea

Åh vilken fin häst :)

2012-01-14 @ 22:12:09
URL: http://lbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0