Sjuk...

I lördags var jag och några  tjejer i klassen iväg och firade en kompis som fyllt 18 år. Riktigt trevligt! Men dagen efter så kom det som ett brev på posten. Min hals gjorde fruktansvärt ont och huvudet kändes som de vägde 2 ton. Natten till igår fick jag inte många timmars sömn. Så igår blev det bara att vara hemma från skolan. På kvällen ville jag bara skjuta mig själv så dåligt jag mådde... Idag känns det lite bättre men blir hemma idag, få se om jag ligger hemma imorron också bara för säkerhets skull.

Känns så jobbigt bara att Maxen får vila så mycket, för rida är det inte ens att tala om... Men jag har grymma klasskompisar som hjälper mig med stallet. Julia red Maxen igår, de kom förbi internatet innan så jag fick pussa lite på honom.

Nu ska jag bara se till att bli bättre<3

/Alexandra

Julia och hennes pålle förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0