Effektiv!

Idag har vi varit ganska effektiva, och spenderat 4 timmar i stallet.. Har ridit lösgörande pass ute på melonbanan i det otroligt superfina vårvädret, putsat vår utrustning inför helgen, och tvättat våra hästar ordentligt :) Har dock varit så lat och tråkig att jag inte orkat ta en endaste bild, tyvärr. Efter att ha sovit i soffan någon timme och kollat på skavlan (hej pensionär) så är jag så trött att ögonen går igen av sig själv. Så avrundar här och hoppar i säng så jag orkar upp imorgon, har nämligen morgon i vårt stall.

/ Karin

Kommentarer
Postat av: Marina

Skavlan är bra! och det är inte för pensionärer! Så det så!!

2012-03-24 @ 08:18:48
Postat av: thomasfalk

håller med morsan men skall sova så jag orkar dra stora öringar i morgoN mvhtf och ha en jobbig men brA

helg.tf

2012-03-24 @ 16:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0