Gårdagen

Har promenerat med Fia dem två senaste dagarna, för i förrgår när jag gjorde min dagliga visitation så tyckte jag att hon kändes en aning tjock i vänster fram. Inte varm eller öm eller något annat men för att kunna avvakta och se om det ändrades på något sätt så kändes det bäst att inte rida. Igår var det helt försvunnet så idag ska jag rida. Men hypokondriker som jag är kan jag kanske inte låta bli att det går ut lite över hästen också :) Men är hellre för försiktig.. Så igår tog jag fia under en armen och kameran under andra och följde med Alex och Max till melonbanan. Var riktigt vårväder!

/ Karin


Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Ja vad kul :D Det är inte många som gillar den stammen, pga deras temprament.

2012-03-15 @ 10:05:57
URL: http://jqsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0