God Morgon!

Just nu sitter jag i köket med min frukost framför mig och skriver. Idag är vi lediga och snart så bär det av till stallet för att släppa ut hästarna. Jag ska passa på att rida nu direkt på morgonen. Vid 11.00 ska jag ha utvecklingssamtal med min klassföreståndare så måste hinna hem till dess, hon får ha överseende med att jag kanske luktar lite häst...
Ikväll ska jag på ekonomiskt rådgivning med hela Talang gänget, blir intressant att få höra vad dom har att säga till en tjej vars enda inkomst är studiebidrag, mamma och papppa :P hehe...
Slänger upp något mer lite senare!
Ha det gött!
/Alexandra


En bild från när vi gick i ettan!
Klara, Julia, Matilda och Elvira


Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Tack så jätte mycket, dock är jag usel på att ta kort och gör honom inte alls rättvis.



Han är E: Master och UE: Hertigen

2012-03-15 @ 08:25:21
URL: http://jqsefin.blogg.se/
Postat av: Anne

Låter bra med ekonomisk rådgivning!

2012-03-15 @ 19:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0