Home Sweet Home!

Just nu sitter man hemma i soffan, wierd att man inte har varit hemma på 5 veckor med endå känns det som man bara varit borta en dag. Allt är så himmla bekant typ... eller hur jag nu ska förklara det.. Tåget kom fram till Göteborg idag vid 11.00 där jag mötte upp mamma och pappa som befann sig där. Hoppa in i bilen och åkte hem, åkte även förbi Skara Hästsport och lämande in mina stövlar på lagning ännu en gång. Har även hunnit förbi stallet och kollat på lite pay and jump. Imorron ska syrran träna så ska hänga med på det, ikväll väntar bara en lugn kväll i soffan. Sen får vi se vad jsg hittar på resten av veckan!

Saknar Maxen som ska spendera lovet hos Karin Engström, men jag tror det är både bra och nyttigt för honom att han får lite bootcamp där!

/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0