Många fina hästar

Om ni undrar varför uppdateringarna tryter, så är det ju SM i hoppning här på
Flyinge. Så när vi inte äter, sitter på internatet och kollar romantiska snyftisar eller är i stallet och rider våra egna, ja då sitter vi förmodligen bänkade på läktaren i stora ridhuset och förundras/blir nervösa över dem som vågar sätta fart mot 1,50 hinder. Idag är det solig och fint, men finalerna går så om mindre än en halvtimme sitter jag nog inomhus igen för ca 6 timmar framåt.. Fia har gått som en klocka hela veckan så jag är jättenöjd och idag ska hon få vila. Kul är också att det inte bara är SM i hoppning som går här i år, utan även SM i dressyr! Ibland underskattar man det liv man lever :D

/ Karin

Kommentarer
Postat av: thomasfalk

jag tror inte du underskattat det liv du lever....jag tror du förtjänar det!!.mvhtf

2012-03-11 @ 13:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0