Time passes by

Nu sitter jag i soffan, har lucnhrast och passar på att slänga in ett inlägg. Nu är det endast 5 dagar kvar innan ett efterlängtat påsklov börjar. Max kommer att spendera lovet hos min tränare Karin Engström, kan nog vara bra för både honom och mig att komma iväg på lite tillridning. Själv packar jag väskorna och drar hem på lördag. Så himla gött att komma hem och bara vara en hel vecka och ladda batterierna för att sedan komma tillbaka och köra på i 7veckor innan det är dags för praktiken. Efter det blir det ett långt och härligt sommarlov, som jag längtar!!!

Imorron ska jag och Max rida upp MSV:C1 för Bo Jenå, kan nog vara bra att få lite tips på vad jag behöver göra för att kunna starta det inom en snar framtid:)

/Alexandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0